Kaipaatko apua haastaviin asiakaskohtaamisiin? Tervetuloa opettelemaan Puhe-Judon™
perusteita Pedaalin kanssa!
Koulutus järjestetään tiistaina 26.8. klo 13–16. Koulutukseen voi osallistua paikan päällä Museo Leikissä tai Zoomin välityksellä. Ilmoittautuminen aukeaa elokuussa. Vastaa ennakkokyselyyn koskien hankalia asiakaspalvelutilanteita! Kyselyn vastaukset välitetään kouluttajalle ja niitä hyödynnetään myös toisessa syksyllä järjestettävässä koulutuksessa.
Kyselyyn pääset tästä
Puhe-Judon™ perusteet Koulutuksessa keskitytään kasvokkain ja puhelimessa tapahtuvaan vuorovaikutukseen tilanteissa, joissa vastapuoli on vahvan negatiivisen tunnekuohun vallassa, ja jolloin normaali asiakaspalveluviestintä ei rauhoita vastapuolta. Koulutuksessa perehdytään haastavan palvelutilanteen hoitamiseen liittyviä taitoja aloituksesta rauhoitteluun, ratkaisun etsimiseen sekä tyylikkääseen tilanteen päättämiseen. Opittujen taitojen ja tekniikoiden avulla parannetaan myös osallistujan työssä jaksamista ja työhyvinvointia, sekä vähennetään eskaloituvien konfliktien määrää.
• Kolme asiakastyyppiä
• Kolme vaikutuskanavaa
• Kolme rauhoittelun kulmakiveä
• Rajojen asettaminen
• Oma jaksaminen
Koulutuksen järjestää Mielenrauha Oy.